ADP My Work: İş Gücü Yönetimi Uygulaması
ADP My Work uygulaması, iş gücü yönetimini kolaylaştırmak için tasarlanmış bir mobil uygulamadır. Hem yöneticiler hem de çalışanlar için işlevsel özellikler sunarak, ekip yönetimini cebinize getirir. Yöneticiler, uygulama sayesinde devamsızlıkları kontrol edebilir, programları güncelleyebilir, zaman kartlarını onaylayabilir ve fazla mesai takibini kolayca yapabilirler. Çalışanlar ise hızlı bir şekilde giriş çıkış yapabilir, programlarını kontrol edebilir ve izin taleplerini tek tıkla gerçekleştirebilirler.
Uygulama, ADP Workforce Manager müşterilerine özel olarak sunulmaktadır. Kullanıcılar, ADP kullanıcı adı ve şifresi ile giriş yaparak, zaman kartlarını uzaktan kontrol edebilir ve bordro süreçlerinin sorunsuz bir şekilde işlediğinden emin olabilirler. ADP My Work, iletişimi güçlendirerek ve verimliliği artırarak iş gücü yönetiminde geleceği kucaklamanıza yardımcı olur.